طراحی جابر بنعلی بهترین و قدرتمندترین نمونههای موجود در محیط آموزشی در واقعبهترین نمونه از طراحی است.
نقش گردشهای مدرسه در جبار رسول
سفرهای مدرسه میتواند بسیار لذت بخش و خاطرهانگیز باشد, اما مسئولیتهای معلم رابه دوش میکشد و نیازمند برنامهریزی دقیق است. باید اطلاعات کافی از مقررات ودستورالعملهای مدرسه برای آموزش دانش آموزان در مورد اجرای عملی ایندستورالعملها وجود داشته باشد.
شرایط گردشهای مدرسه در جبار رسول
دقت کنید که فرمهای اجازه والدینی برای آنها فرستاده شدهباشد. تمام پاسخهای شماباید به دقت جمعآوری شوند. مروری کامل از جزئیات مقدمه برنامه جابر به دانشآموزان (و والدین آنها) ارائه کنید. در این جزییات, زمان و مکان سفر باید به منظورآشنایی خود با طرح جابر, و همچنین تعداد تلفن برای شرایط اضطراری و همچنینمکانهای جدا شده از یکدیگر مشخص شوند. برنامهریزی کنید تا دانش آموزان به طور کامل درگیر فعالیتهای سازنده باشند.
تربیت آشوبگر
قطع تحصیلات منجر به رفتارهای قطع میشود. لطفاً برای مشاهده متن کامل این مقالهاینجا را کلیک کنید.
اطمینان حاصل کنید که دانش آموزان را در اجرای برنامه پیش از موعد از دست ندهید
دانش آموزان را به طور مداوم بشمارید و مسئولیت گروههای کوچک را به همکاران یا هریک از والدین کمکی واگذار کنید. هرگز اجازه ندهید که دانش آموزان بدون نظارت براطراف آنها پرسه بزنند. اطمینان حاصل کنید که دانش آموزان قبل از آشنایی با طراحیجابر, با استانداردهای رفتار آشنا هستند. همراه با شما یک کیت اضطراری ویژه برایآشنا کردن شما با طراحی جابر داشته باشید.
این بسته شامل تجهیزات اولیه, پارچه, سطل, انواع تمیز کننده, کیف و غیره است. بهعلاوه میتوانید به صورت خودکار, لوح و هر چیز دیگری که فکر میکنید برای چنینسفری در جهت آشنایی با چیدمان لازم است, بگیرید. دانش آموزان را بشناسید. آنشامل لباسهای مناسب و هر نوع تجهیزاتی است که آنها نیاز دارند, در حالی که بهآنها در مورد اینکه چقدر لذت میبرند و مقدار و مقدار پولی که میتوانند خرج کنند, میشود.
فعالیتهای گردشی در صف با طرح جبار جابر
از فعالیتها در حین سفر برای آشنایی با طراحی جابر استفاده کنید که مربوط به چیزیاست که دانش آموزان در کلاس یاد گرفتهاند. اگر از تکالیف استفاده کنید, دانش آموزانمیتوانند استنباطهای خود را در چنین شرایطی مقایسه کنند. هر زمان مناسب, عکسها,نقاشیها, تصاویر و اجراهای آنها را ارائه کنید تا آنها بتوانند پس از تکمیل تور بهخوبی حفظ شوند تا خود را با طراحی جابر آشنا سازند.
بازدید از موزهها و نمایشگاهها در راستای طرح سایت پلان شه
بازدید از موزهها و نمایشگاهها در راستای طراحی سایت www. باید به موزهها ونمایشگاهها به عنوان یک موضوع اصلی نگاهی بیاندازیم. زیرا دانش آموزان میتوانندنمونههای واقعی و الگوهای واقعی را در زمان واقعی ببینند. گردشهای استثنایی در خارج از مدرسه و نیز انگیزههای محیط پیرامون میتواند مزایای فوقالعادهای به همراه داشته باشد. بازدید از موزهها و نمایشگاهها و دیدن آنچه که دانشجویان انتظار میروددر طول این سفر انجام دهند, آشنایی با طراحی جابر برای چه دستاوردهایی است. اینملاقاتها میتوانند بیشتر درسهای موجود در کلاس را پوشش دهند. در برنامهدرسی نیزمیتوان به عنوان فرعی در نظر گرفت. اهداف بازدید باید مربوط به رشته تحصیلیدانشجویان باشد. همچنین در صورت امکان, یک آزمایش یا تخصیص برای دانش آموزانبراساس بازدید خود انجام دهید.
برنامهریزی پیش از بازدید
برای کاری که قرار است انجام دهند یا ببینند. در صورت امکان, نمایشگاهها, اسلایدهایو تصاویر ایجاد کنید تا به دانش آموزان انگیزه دهید..
وقتشه که کاری کنیم
موضوعات عملی عبارتند از تحقیق, نگهداری سوابق, یا طراحی. اگر دانش آموزان را بهخود رها کنید, قطعاً به شیوهای احمقانه از موزه بازدید خواهند کرد. از سوی دیگر,استفاده بیش از حد از تستها و پرسشنامهها باعث میشود که دانش آموزان به دنبالپاسخ به سوالات و جلوگیری از کشف و خلاقیت فردی باشند.
از دانش آموزان بخواهید که منتقدانه بررسی کنند.
برای مثال, بازدیدکنندگان توضیح کافی برای این نمایشگاه ارائه خواهند کرد? آیاآیتمهای موجود در نمایشگاه به وضوح و به ترتیب و جذاب ارائه شدهاند? شما میتوانیداز دانش آموزان بخواهید تا یک نمایشگاه کوچک در مدرسه داشته باشند تا دانشآموزان بتوانند به دستاوردهای خود دست یابند.
1- برنامههای پروژه
در صورت امکان, برنامهای ترتیب دهید که در آن میتوانید از توصیف یک متخصص موزهدرباره آیتمهای نمایشی استفاده کنید. در صورت امکان, شرایط لازم برای دانشجویان رابرای بررسی برخی از مواردی که ارزش کمتری دارند و آنها را با دست لمس میکنند, فراهم کنید. این باعث میشود دانش آموزان با دیدی تخصصیتر از بازدیدکنندگان عادیبه موزه نگاه کنند. آنها میتوانند سهام شکلها و طراحیها را بگیرند و یادداشتهایمفصل تری از اقلام نمایشگاه ارائه کنند. وقتی کارهای اضافی در مدرسه انجام میشود, ازدانش آموزان بخواهید آنچه را که برای دانش آموزان دیگر انجام دادهاند به نمایشبگذارند. البته, برای انجام این کار, باید از تکنیکهای سازماندهی نمایشگاه و نحوه ارائهآیتمهای نمایشی که طی بازدید خود از نمایشگاه به دست آوردید, استفاده کنید.
پشتیبانی از یادگیری دانش آموزان در رابطه با برنامه مک گری گور
کمک به دانش آموزانی که نمیتوانند خوب بخوانند.
کمک به دانش آموزان با مشکلات ریاضی.
کمک به دانش آموزان برای کمک به یکدیگر
علایق دانش آموزان برای بررسی موثر دوره
به دانش آموزان آموزش دهید تا امتحان بگیرند
هدایت دانش آموزان به منظور ایجاد آنها
کمک دانشآموزی برای نوشتن مقاله
به دانش آموزان کمک کنید
در نظر دانش آموزان, اگر کسی نتواند در میان اطرافیان خود خوب مطالعه کند, دربدبختی بزرگی گرفتار میشود. به ویژه در یک سیستم آموزشی بخش بزرگی از ارزیابیبراساس تواناییها و مهارتهای دانشجویان در خواندن و نوشتن است. توصیههای زیرممکن است در بهبود تعادل مورد نیاز مفید باشند.
محتوای این طرح با طرح جبار رسول
زمانی که تکالیف را برای دانش آموزان طراحی میکنید, باید آنها را به صورت شفاهیبیان کنید, علاوه بر چاپ یا نوشتن آنها. به دانش آموزان توضیح دهید که اگر بخواهندمیتوانند جزئیات کار را دوباره بخوانند.
شناسایی افرادی که به کمک نیاز دارند
شناسایی دانش آموزانی که واقعاً مشکل خواندن دارند. افرادی را برای کمک به این گروهاز دانش آموزان دعوت کنید.
مراقب استفاده از نوع زبان باشید
هر جا که ممکن است از جملات و جملات کوتاه استفاده کنید. خوانایی دانش آموزاناغلب به دلیل ناتوانی دانش آموزان در درک و تفسیر دستورها آموزشی پیچیده است.توجه داشته باشید که استفاده از واژگان تخصصی مرتبط با موضوع باید مراقب باشد, زیرا ممکن است برای دانش آموزانی که با این عبارات آشنا نیستند مشکل باشد.
فرم در حال بارگذاری ...