ابتکارات فردی و حرفه ای
طرحهای فردی و حرفهای بهترین و most نمونههای موجود در محیط آموزشی را دانلود میکنند.
ابتکار فردی و حرفهای در واقع بهترین نمونه از توسعه طرحهای شخصی و حرفهایاست که توسط سایت دانلود فایل پروژه آموزش توسعه داده میشوند. شما میتوانیدابتکارات شخصی و حرفهای را از این سایت به دست آورید.
ابتکارات فردی و حرفهای و ارتباط چشمی
این پیشنهاد که روشهای غیر کلامی را در طرحهای فردی و حرفهای به کار گیرد کهدر اغلب موارد اختلال و اختلال توسط معلمان را به حداقل میرساند. چشمهایperson’s میتوانند بسیار منطقی باشند. بررسی month’s تمام کلاسها و مجرمینرا میتوان متوقف کرد و این کار بدون مزاحمت سایر classmates انجام میشود.ارتباط چشمی قادر است پیام تایید، پذیرش، و بیان درک و درک احساسات را ارسالکند.
Wolfgang و Gilickman (۱۹۸۰، p. ۲۱. پیشنهاد "ذخیرهسازی" به عنوان یکی ازهفت تکنیک رایج که معلمان در برخورد با رفتار جعلی انجام میدهند.
در اقدامات فردی و حرفهای، عملاً معلمان میتوانند:
۱. مرتکب اشتباه نکنید، یعنی آنها میخواهند بگویند که " ما میبینیم که چه کارمیکنیم، اما فکر میکنیم که شما میتوانید رفتار خود را کنترل کنید.”
رفتار نمایش و جمعآوری اطلاعات درباره تمام افراد جوان قبل از عمل.
۳- مراقب این دانشآموز باشید.
استفاده از یک ابزار خوب برای خیره کردن به معلمان مزاحم و نیز معلمان غیرمداخلهای و به طور کامل به نحوه ارسال یک فرد قابلتوجه بستگی دارد.
معلمان در اقدامات شخصی و حرفهای تخصص بیشتری دارند.
بعضی از معلمها ایمیل بهتری نسبت به بقیه دارند. این مهارتی است که میتواند باتمرین کامل شود. میتوانید یکی از همکاران خود را برای نشستن در قلعه دعوت کنیدو وضعیت را تماشا کنید. سپس شما در مورد تاثیر تماس چشمی خود نظر خواهیدداد، چه "شما" تنها از یک طرف کلاس "پشتیبانی" میکنید. توجه خود را به جلو یاعقب کلاس جلب میکنید؟ شاید شما مستقیماً از شما، که احتمالاً بر روی دانش آموزان شماست، نگاه کنید؟ اگرچه این پیشنهاد از سخنرانیهای coach’s وسخنرانیها در گذشته ممکن است یک پیشنهاد موفق و کاهش اضطراب باشد، امااین ایده خوبی نیست که نشان دهید چه کسی مسئول و مسیول است.
ابتکارات فردی و حرفهای و نکات غیر کلامی
هنگامی که پیام چشم با حرکات و حرکات غیر کلامی همراه میشود، نقش مهمی درحفظ نظم کلاس ایفا میکند، از جمله قرار دادن انگشتبر لب برای گفتن "ساکت" یاحرکت بالا و پایین آوردن "نشستن" یا بالا بردن ابروها نشانه "نارضایتی" است.
استفاده از پیغامهای چشم (ارتباط چشمی) نیز میتواند نقش مهمی در افزایشاثربخشی و تاثیر نتایج بازی کند. Munderl و Carvin (1983, p. 143) پیشنهاد میکنند که وقتی قانون را تکرار میکنید یا به دانشجو یک نتیجه میدهید, مستقیماًبه چشمان او نگاه کنید و از دید شما عبور کنید. بعد از این که پیام خود را ارسالکردید, برای یک ثانیه تماس چشمی برقرار کنید و همچنان که به آرامی حرکتمیکنید ادامه دهید.
پیغامهای چشم با یا بدون کلامی میتوانند بسیار قدرتمند باشند. این پیامها راارسال کنید و در این کار ماهر شوید. علاوه بر موارد بالا، تفاوتهای فرهنگی وجوددارد که در بسیاری از کلاسهای مدرن وجود دارد. فرهنگ برخی از کشورها مانند کرهو چین ممکن است ارتباط چشمی مستقیم را به عنوان بیاحترامی به بزرگسالاندریافت کند، بنابراین شما باید نسبت به چنین تفاوتهای فرهنگی حساس باشید.
رفتار دوستانه در ابتکارات فردی و حرفهای
بین مهربان بودن و دوستانه بودن تفاوت وجود دارد. من پیشنهاد میکنم که شما با دانش آموزان خود دوستانه رفتار کنید, اما این کار را دوست ندارید. فاصله کاری خودرا بین خودتان (teacher) و آنها (دانش آموزان) حفظ کنید. این به خصوص برایکسانی که تازه تحصیل کردهاند مهم است, افرادی که هنوز آرام و محترمانه برخوردنکرده اند. دانش آموزان توپ کریستالی ندارند. از طریق رفتار آنها, آنها میتواننددر مورد انگیزههای شما نتیجهگیری کنند; سپس نشان نمیدهند که آنها اینرسیخود را از آن استنتاج میکنند.
روابط نزدیک در ابتکارات فردی و حرفهای
دانش آموزان شما دوستان دارند و احتمالاً به شما به عنوان یک دوست دیگر نیازیندارند؛ حداقل، این معنی را میدهد که دوستان آنها در حال بررسی هستند.دوستان آنها، که اغلب هم سن و سالان است، برای آنها فوقالعاده جذاب و جذابهستند و در زندگی کنونی و آینده آنها نقش حمایتی ویژهای دارند. والدین(سرپرستان) به همان اندازه منحصر به فرد هستند و نقش حمایتی ویژهای دارند.معلمان نیز در زندگی دانشآموزی نقشی ایفا میکنند که با نقش همسالان و والدیندانش آموزان تفاوت دارد. اکنون، اگر این تمایز مبهم و مبهم است، زمانی که از آنهابخواهید تا نظم کلاس را برقرار کنند و آن را ادامه دهند، با مشکلاتی مواجه خواهیدشد.
تقویت یادگیری در ابتکارات فردی و حرفهای
معلمان باید دلیل اصلی استخدام و استفاده آنها را به یاد داشته باشند، که یادگیریرا افزایش میدهد، که معلمان باید همان طور که باید انجام دهند. ایجاد و حفظنظم در کلاس بخشی از یک کار teacher’s است، و اگر دانش آموزان شما دوستشما را در بیشتر موارد در نظر بگیرند، دوست ندارد دیگران را مدیریت کند. یکدوست نیازی به گفتن دوستان دیگر ندارد، "بنشینید و روی کارت کار کنید، " یکدوست معمولی تکلیف تکالیف را به دوستان دیگرش محول نمیکند. یک دوستمعمولاً کار دوستان دیگر را بطور رسمی ارزیابی نمیکند. مثالهای زیادی از این وجود دارد.
رفتارهای شخصی و حرفهای
معلمان دانش آموزان، و گاهی هم معلمان تازهکار، وسوسه میشوند که با دانش آموزان دوست شوند. معلم دانش آموزان ممکن است دانشآموز را به عنوانseekers دوستداشتنی و دوستداشتنی در دنیایی که تحت سلطه ناظران و معلماناست، در نظر بگیرد و در نهایت باید یک نمره برای ارزیابی عملکرد دانش آموزانفراهم آورد. از تسلیم شدن به وسوسه دوستی با دانش آموزان اجتناب کنید.
لباس بپوشید. کار خوبی بکن. اهداف روز خود را به یاد داشته باشید، به همراه نحوهپیادهسازی آنها. به دانش آموزان اجازه ندهید که شما را با نام کوچک صدا کنند.شما میتوانید رفتار مودبانه شان را با "خانم" یا "آقا" جبران کنید. به مهمانیهایبچههای مدرسهای نرو. دانش آموزان خود را به مدرسه و یا ماشین نیاورید. آگاهبودن در مورد گوش دادن یا گفتن جوک برای دانش آموزان تان، به خصوص اگرسخنرانیهای نامناسب یا مسائل نژادی یا نژادی وجود داشته باشد. اغلب، جوکهانیز شامل معانی و اهداف دیگر میشوند. در گفتگویی که به عنوان "یکی از جمعیت"در نظر گرفته میشود و به معلمان به عنوان "یکی از افراد دیگر” آسیب نرسانید چونواقعاً این موضوع صادق نیست. students را به چنین ایدهای سوق ندهید.
انتشار بیانیه در اقدامات فردی و حرفهای
دانش آموزان باید درک کنند که گاهی اوقات آنها قطع میشوند و آنچه را که بهدوستان خود میگویند را متوقف نمیکنند، برخی از این جملات ممکن است منتشرشوند. بر خلاف دوستان، معلمان اغلب مسئولیت قانونی برای مطلع کردن برخی از انواع اطلاعات به مقامات ارشد مانند استفاده غیرقانونی از کودکان، داروها و غیره را دارند. در اینجا مشکل این است که اگر دانش آموزان شما با شما به عنوان دوسترفتار کنند و به شما بگویند که فکر میکنند باقی خواهند ماند، خیانت شما (به عقیدهآنها) به طور جدی به رابطه بین شما و دو نفر آسیب خواهد رساند. قطعاً، عملیادگیری هم شما را تضعیف خواهد کرد.
هنگامی که از دانش آموزان سال دوم درخواست کردیم که یک دوره کارآموزی را دریک مدرسه محلی آغاز کنند، به عنوان یک تخصیص برای بررسی پیشنهادها در بخشدوم این کتاب و برای استفاده در بخش دوم از کتاب و شروع استفاده از آن، بقیه راانتخاب کردند. بسیاری از دانشجویان به خاطر دارند که تجربیات آموزشی و مشاورهگذشته در کلیسا یا اردوگاه، زمانی که آنها عمدتاً با دانش آموزان دوست بودند،مشکلاتی را ایجاد کردند و آنها را در برابر رهبری آسیبپذیر کردند.
هیچ malice در اقدامات شخصی و حرفهای وجود ندارد.
به این عبارت تهمت نزنید "سو استفاده از دانش آموزان را با خودتان مرتبط نکنید"،که بعداً توضیح داده خواهد شد. هنگامی که دانشآموز به راه میافتد، با او در یکراه سرد، مطمئن و عادلانه رفتار میکند. کودک را طبق جرم مرتکب شده تنظیم کنید.نتیجه منطقی خود را اعمال کنید که باید و باید آخرین و آخرین وظیفه باشد.اشتباهات گذشته باید بخشوده شوند. تا جایی که خطای گذشته را نسبت به خودتانحفظ کنید، شما همان مقدار قدرت و رفتار خوب را خواهید داشت (گلاسر ۱۹۸۶، pp.(۲۵ - ۳۶). مهم نیست که خطای گذشته در مورد شکست person’s یا نحوه رفتار اوباشد. به خاطر داشته باشید که گذشته گذشتهاست، و حالا این طور است.
واکنشهای اجتماعی در ابتکارات فردی و حرفهای
همه ما در مورد تجربه این مشکل شنیدهایم که مردم را به زندان و مذهب آنهانسبت به جامعه سپری کردهاست. هرگز به آنها اجازه نمیدهد که در مورد اینحقیقت که مرتکب گناه شدهاند فراموش کنند. برخلاف زندانیان آزاد شده،دانشجویان نمیتوانند به راحتی به شهر یا کشور دیگری منتقل شوند، نام خود راتغییر دهند و دوباره شروع کنند. شما نمیتوانید کارهای زیادی در مورد واکنشهایاجتماعی با افراد در زندان انجام دهید، اما شما میتوانید در برخورد با یک متخلفکه دین خود را وقف جامعه کردهاست، کار زیادی انجام دهید. Berthaus و Barilla(۱۹۸۵) با تمایزی کوچک به همین نقطه رسیدهاند. آنها میگویند که مربیان باید ازپیچیدگی " کسی که یک دزد را میدزدد، اجتناب کنند، برای همیشه یک دزد است.”
تاثیر of به ابتکارات فردی و حرفهای
این یک پیشنهاد برای تحکیم و ایجاد توافق، توافق یا نقشهبرداری بین یکدانشآموز و یک معلم است. یک معامله، قرارداد یا نقشه اغلب مربوط به تعهدstudent’s به طرحی برای ارتقا و بهبود رفتار است.
از دست دادن نماد از دست دادن نشانه حسننیت و حمایت از برنامه توسط طرفیناست. از دست دادن مرز بین پایان مرحله برنامهریزی و شروع مرحله اجرا.
آیا دو واکنش فوق ذکر شده عبارتند از: "برنده - بازنده"، تنها راههایی که یک معلممیتواند در مقابل رفتار دانشآموز نشان دهد؟ امیدوارم این مورد نباشد، زیرا هر دوی آنها نیازمند این هستند که یک طرف با هزینه یک "مقاومت" برنده شود.دانش آموزان اغلب این درس ناخواسته و نابخشودنی را یاد میگیرند که "افراد قویدر این جهان". او یاد میگیرد که این امکان وجود دارد که با هزینه یک جنگ دیگربرنده شود. در این مورد، فرد میتواند یک معلم را تصور کند که به عنوان یکدانشآموز انگشت خود را تکان میدهد و میگوید که باید این کار را بکند! " تسلیم"بهتر از" مقاومت " به عنوان یک واکنش توسط معلم نیست. این درس همچنیندرسهای ناخواسته را به دانش آموزان آموزش میدهد و " نیازهای من (دانش آموزان) مهمتر از نیازهای دیگران هستند.” آیا دو واکنش فوق ذکر شده عبارتند از: "برنده - بازنده"، تنها راههایی که یک معلممیتواند در مقابل رفتار دانشآموز نشان دهد؟ امیدوارم این مورد نباشد، زیرا هر دوی آنها نیازمند این هستند که یک طرف با هزینه یک "مقاومت" برنده شود.دانش آموزان اغلب این درس ناخواسته و نابخشودنی را یاد میگیرند که "افراد قویدر این جهان". او یاد میگیرد که این امکان وجود دارد که با هزینه یک جنگ دیگربرنده شود. در این مورد، فرد میتواند یک معلم را تصور کند که به عنوان یکدانشآموز انگشت خود را تکان میدهد و میگوید که باید این کار را بکند! " تسلیم"بهتر از" مقاومت " به عنوان یک واکنش توسط معلم نیست. این درس همچنیندرسهای ناخواسته را به دانش آموزان آموزش میدهد و " نیازهای من (دانش آموزان) مهمتر از نیازهای دیگران هستند.”
فرم در حال بارگذاری ...